Hoşgeldiniz, sefalar getirdiniz.

İletişim için adminiubkfk@gmail.com.

26 Haziran 2009 Cuma

Yazarlık Mertebesi

Yazar olmak isteyen arkadaşlar mail adreslerini adminiubkfk@gmail.com adresine mail atarak yazarlık davetiyesi alabilirler. Yalnız blogger'a kayıt olabilmek için gmail adresi gerekiyor. Benden bilmeyin, Blogger'ın uygulaması bu. Eğer gmailiniz yoksa ve almaya üşeniyorsanız, arzu ettiğiniz mail adresini söyleyin ben alırım. Sonra şifresini değiştirirsiniz.
Sizi yollayan linki izleyip profil yaratacaksınız. Sonra ver elini blog ortamları. Anlatmaya gerek görmedim, zira blogger elinizden tutup götürüyor. Problem çıkmaması lazım.
Önemli not: Profil alırken lütfen en azından isminizi girin. Kimin ne yazdığını anlayabilmek ve birbirimizi tanıyabilmek için böyle bir ricada bulunuyorum.
Profiliniz yarattıktan sonra www.blogger.com'da gmail adresiniz ve gmail şifreniz ile giriş yaparak profilinize girebilirsiniz. Dashboard'da "new post", "edit post" ve "settings" olacak. Edit post ile sadece kendi yazılarınızla oynayabiliyorsunuz. Settings kısmında ise henüz anlamadığım (ve gereksiz gördüğüm) mailsel bir olay ve yazarlığınızı silme seçeneği var.
Başlık yazma kısmı ise yine kendini açıklayan cinste. Problem yaşayacağınızı sanmıyorum. Yazılarınıza fotoğraf ve video eklenebiliyor (sol üst), aklınızda bulunsun.
Yazılarınıza daha rahat ulaşılabilmesi için sağ alttaki etiketleme kısmına uygun gördüğünüz etiketleri yazmanızı tavsiye ederim.
Yazınızla ilgili bir probleminiz/eksikliğiniz var ise ben buradan düzeltirim. Mail atmanız yeterli.
İyi yazmalar.

0 yorum:

Yorum Gönder